Firmy, które promują się w internecie lepiej znoszą czasy pandemii. Większość poszukiwań produktów i usług przeniosła się właśnie do sieci. Co więcej, teraz klienci mają więcej czasu na poszukiwania i weryfikację sprzedawców, którzy prezentują się w internecie.

Dlatego Content Marketing – przyciąganie do siebie ciekawymi, przydatnymi i merytorycznymi treściami – jeszcze bardziej zyskał na popularności. Kiedyś budował autorytet przedsiębiorstwa i jego pozytywny PR. Po zmianie algorytmu Google zaczął przynosić wymierne korzyści w postaci pozycji w wynikach wyszukiwania. Dziś dodatkowo buduje zainteresowanie ofertą, pozwala ją lepiej poznać i przekonać wirtualnego klienta do zakupu. Pomaga też podtrzymać stałą komunikację z klientem w czasach, gdy tak wiele firm zamknęło swoje podwoje i przestało odpowiadać na telefony.

Zachęcam Państwa gorąco do pisania: postów, artykułów, poradników itp. Warto wykorzystać ten dodatkowy czas na zainwestowanie w ciekawe dla internauty treści. Pod tym linkiem dzielę się wiedzą, jak to robić. https://kursnainnowacje.pl/?s=content+marketing

Są tam m.in. porady z zakresu:

– doboru tematyki

– doboru formy i miejsca

– opracowania ciekawego artykułu

– doboru nośnego tytułu

– zadbania o stronę wizualną

– promocji kontentu i dbałości o osiąganie zaplanowanych celów.

A jeśli będą Państwo potrzebowali dodatkowego wsparcia, spotkajmy się na konsultacjach on-line. Warto pisać! Dziś słowa umieszczone w sieci dają wymierne korzyści!