Ruchome schody rodzą bylejakość i rutynę. Jeśli chcesz budować trwałe więzi z klientem i sprzedawać coś cennego – wybieraj zwykłe schody, które zmuszają Cię do wysiłku.
(A jeśli chcesz otrzymywać informacje o kolejnych podcastach – zostaw swój e-mail w polu subskrypcji pod górnym menu)
4 kwietnia 2017 at 20:25
Widać siłę charakteru i odwagę w przyznaniu się do tego, że poprzez rytynowe działanie mogła się zdarzyć taka sytuacja, że nie została podjęta współpraca z klientem.
Z drugiej strony dla wszystkich tych którzy doradzają, szkolą ważna informacja, jeżeli czujesz że trzeba coś powiedzieć, chociaż to pozornie nie dotyczy tematu szkolenia lub przedmiotu rozmowy, to mów, okazuje się potem, że dla drugiej osoby było to niezwykle ważne.
6 kwietnia 2017 at 10:35
Dziękuję za ten komentarz. Nie ma co ukrywać swoich błędów. Każdy je popełnia, a jeśli można przez ich omówienie pomóc innym – wręcz warto!