Dobry przykład, jak wokół jednego „naj” stworzyć kilka niezłych produktów.
W Mszczonowie pod Warszawą powstał najgłębszy basen świata. Będzie można tam zanurkować do głębokości nawet 45 metrów. Nurkowie to niewielka, ale wciąż rosnąca i zamożna grupa klientów. Ma ich przyciągnąć nie tylko możliwość bicia własnych rekordów zanurzenia, ale i to że w wodzie znajduje się coś na kształt podwodnego muzeum z jaskiniami, zatopionym sztucznym wrakiem i płaskorzeźbami.
Pomyślano także o innych źródłach zarobku. W obiekcie ma powstać podwodny hotel, a to już atrakcja dla wielu nienurkujących klientów. Dla ludzi, którzy widzieli już wiele, szansa na chwilowe mieszkanie pod wodą może być nie lada atrakcją.
Trzymam kciuki za powodzenie inwestycji i za nowe pomysły na kolejne produkty i usługi. „Naj” to dobra obietnica i pewny PR. Oby potrafiono to dobrze wykorzystać. Więcej: https://noizz.pl/design/to-najglebszy-i-najnowoczesniejszy-basen-w-polsce-w-srodku-niezwykle-jaskinie/s54y0k8#slajd-2
Dodaj komentarz